5.0
gebaseerd op 559 reviews
Rawya - meer dan een jaar geleden

Zoals gewoonlijk weer keurig geholpen door Rijolis, dankjewel!

Kim - meer dan een jaar geleden

Vriendelijk geholpen, goede uitleg, mooie ruimte en blij met mijn wenkbrauwen

Esther - bijna 2 jaar geleden

The treatment was perfect. Sabina is an excellent Wax Technician with a nice soft touch.

Phillip - bijna 2 jaar geleden

Ik vond het een hele fijne ervaring! Bedankt lieve Trudy voor je gastvrijheid waardoor ik super op m’n gemak was! Tot over paar weken 🥰

Tuba - bijna 2 jaar geleden

Gezellig en relaxed

Jenske - bijna 2 jaar geleden

Na lánge tijd weer eens mijn gezicht laten behandelen. Ab-so-luut een aanrader. Ik ben goed in de watten gelegd. Ik voelde me ontspannen. En mijn gezicht heeft een natuurlijke ‘glow’. Tot over twee maanden..

Cem - bijna 2 jaar geleden

Super fijn en gezellig altijd!!!

Sierra - bijna 2 jaar geleden
Liz - bijna 2 jaar geleden
Aram - bijna 2 jaar geleden